کشاورزی

هرس،ابیاری، کود دهی، سمپاشی، پیوند،.... هرچه درمورد جانداران سبزه پیراموممان

کشاورزی

هرس،ابیاری، کود دهی، سمپاشی، پیوند،.... هرچه درمورد جانداران سبزه پیراموممان

  • ۰
  • ۰

با مشاهده کردن چند دقیقه فیلم و تبلیغات مبلغی دریافت میکنید میدونم سایت های زیادی در این باره هستند اما من خودم انجامش دادم و به سطح برداشت رسیدم برای اولین برداشت به 30 عضو نیاز دارم میتونید امتحان کنید برای هر دقیقه 60 سنت که به تومان حدود 18 هزار تمن میشه برای ورود به لینک زیر مراجعه کنید لطفا

 

https://ld-video.xyz/8518266660539400/ ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید.

  • ۰۰/۰۸/۱۱
  • محمد شمس الدینی

نظرات (۱)

سلام و عرض احترام.

با سیونت ؛ داشتن درآمد پایدار و حرفه ای را بدون سرمایه اولیه تجربه کنید.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و فروش فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

در سیونت تمامی امکانات و قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار فایل به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی در اختیار شما قرار گرفته و صرفا به ازای هر فروش موفق ، از شما کارمزد کسر خواهد شد.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی